Ārējais izskats
Hand book
Lai arī mūsu uzņēmuma politika nosaka, ka klientu nedrīkst vērtēt pēc ārējā izskata, mūsu pašu ārējam izskatam, bez šaubām, klientu acīs ir liela nozīme. Tas, ka mēs pārstāvam tādu elitāru biznesa veidu kā „Biznesa apmācības un Konsultācijas”, liek mums labi orientēties tādos jēdzienos, kā biznesa ētika un biznesa etiķete. Mūsu ārējais izskats arī ir šo jēdzienu sastāvdaļa. Tā kā mēs esam orientēti uz klientu, mūsu ārējais izskats ir uzņēmuma, darbinieku un arī pārdodamā produkta „vizītkarte”. Tāpēc mūsu pieeja uzņēmuma darbinieku ārējam izskatam balstās nevis uz abstraktiem jēdzieniem, bet vienīgi uz biznesa vidē pieņemtajām normām. 

Vīrieši

- Akurāta frizūra;

- Tīrs krekls katru dienu;

- Jābūt gludi skūtam;

- Ģērbšanās stils — lietišķs: krekls, kaklasaite, klasiska piegriezuma bikses, žakete vai pulovers;

- Krāsoti mati aizliegti;

- Auskari aizliegti;

- Sportisks apģērbs un apavi, džinsi un T-krekli aizliegti.
 
Sievietes        

- Akurāta frizūra;

- Ģērbšanās stils — lietišķs: blūze, klasiska piegriezuma svārki vai kleita (garums – zem ceļiem), žakete vai pulovers;

- Konservatīvisms juvelierizstrādājumu izvēlē;

- Konservatīvisms kosmētikas lietošanā;

- Konservatīvisms parfīma lietošanā;

- Matu krāsošana pieļaujama tikai dabīgos toņos;

- Džinsi, T-krekli, sportisks apģērbs un apavi, kā arī ļoti pieguļošas drēbes aizliegtas.
Reklāma :
— Ūdens attīrīšanas sistēmas
aquabalt.com