|
|
|
|
Reklāma:
22.12.2012
|
|
|
Uzņēmuma izvirzītie mērķi var tikt sasniegti, ja mēs sekosim šādiem mērķu sasniegšanas ideoloģijas punktiem. - Vārdam Perfekta mūsu preču zīmes nosaukumā jāatspoguļo nevis vienkārši nosaukums, bet gan būtība. - Katram uzņēmuma darbiniekam jādara viss iespējamais un neiespējamais, lai katrs cilvēks, kurš saskāries ar mūsu uzņēmumu, kļūtu par tā draugu. - Katram uzņēmuma darbiniekam vienmēr jāatceras un jāpielieto savā ikdienas darbībā Perfekta Consulting zelta likums pat, ja darbs paveikts ļoti labi, to var paveikt vēl labāk. - Cieņa no tirgus puses pret mūsu uzņēmumu jāpanāk nevis ar tukšu vārdu palīdzību, bet ar nepārtrauktu katra atsevišķa darbinieka potenciāla pieaugumu. - Iespēja nopelnīt naudu nekad nedrīkst kļūt par uzņēmuma darbības prioritāti. Uzņēmuma prioritātes ir: gandarījuma gūšana pašrealizācijas procesā, vēlēšanās būt par atbalstu un palīgu apkārtējiem. Adekvāta materiālā kompensācija par mūsu grūto darbu no tirgus puses ir tikai pavadošs faktors uzņēmumam, kurš izveidots ne tikai uz altruistiskiem pamatiem. - Veselīgs tēls un nevainojama reputācija tirgū ir uzņēmuma dzīvotspējas potenciāls. Šīs īpašības tiek iegūtas ar bezkompromisu attieksmi pret savu sirdsapziņu no katra uzņēmuma darbinieka puses. - Būsim vienkāršāki un ļaudis tieksies pie mums. "Es neesmu burvis, es tikai mācos..."
|
|
|
|
|